Direktlänk till inlägg 8 juni 2016

Spökhistoria: BARNET!

Av Mrs Creepy Dancer - 8 juni 2016 23:45

BARNET:
Alice är precis som alla 5 åringar. Och har många låtsas kompisar. Jag är en ensamstående pappa och funkar rätt bra, tills hon en dag kom in och stört bölade. Alice ville inte säga vad det var från början. Men sa sen om något barn. Någon dag senare kunde hon inte sova för att hon ville inte att det andra barnet skulle skaka hennes säng.
Jag lyckas få henne i säng och säga att barnet inte fanns egentligen.

När jag går ner står ett okänt barn i min hall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs Creepy Dancer - 18 oktober 2016 18:45

Det här hände när jag gick i ettan i gymnasiet. En kväll gick min mamma och hennes kille ut, de skulle på en middag eller en konsert eller något, jag minns inte riktigt. Jag stannade hemma för att bli färdig med en uppsats som skulle lämnas in dage...

Av Mrs Creepy Dancer - 18 oktober 2016 18:31

Härom kvällen hörde en kompis av sig och sade åt mig att snabbt sticka hemifrån och dra till en bar i närheten, för att inte missa en spelning med ett band vi gillar. Jag sprang ut, hoppade på cykeln och hann dit precis i tid. Efter att ha druckit nå...

Av Mrs Creepy Dancer - 11 juni 2016 21:56

Det här är från en skum dröm jag hade. Jag vaknar på en buss...... Det är bara jag och två till som sitter längst bak. Vi var mitt ute i en skog. Helt plötsligt stannar bussen, men inte vid någon by, det var bara skog. Jag gick fram till chaufför...

Av Mrs Creepy Dancer - 10 juni 2016 00:03

Kortat ner historian lite för att jag inte minns den så bra. Men många av er kanske känner igen den. BALLERINAN: Det var en gång en man som jobbade i gruvan. Varje dag gick han samma väg till och från jobbet. Men en dag bestämde han sig att ta e...

Av Mrs Creepy Dancer - 6 juni 2016 15:06


Det här är från en novell jag skrivit (men inte postat någonstans) Night terror: Alex tittar ut genom fönstret. Det är en hemsk storm utanför. Han tittar ner på sin klocka som visar 04:00. Ett ljud kommer utanför sovrumsdörren. Han går till dörre...

Presentation

Mrs Creepy Dancer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards